сряда, 10 септември 2014 г.

Нови нещица

Здравейте.
Хванала ме е шопинг манията и нямам търпение да ви представя новите ми бижута.


Започвам с най-любимото:
Alverde бронзираща пудра-мозайка.
Беше любов от пръв поглед,веднага ме грабна.
Цената ú e 10.99,но си заслужава,защото е голяма (23 грама).


Стои по-скоро като акцент,съвсем небрежно.
Като можете да наблегнете на един от цветовете или да смесите всичките.

 Червило Delia:


Много приятен розов цвят,прави устните съвършено меки .


Нови червила от серията на Bell.
Съдържа Алое Вера,подхранва и изглажда устните.

Flormar-Jelly Look Nail.
Изключително приятни лакове с много свежи цветове.
Имитират гел-лак.
Имат страхотен блясък и са много покривни.

Alverde-минерален фон дьо тен.
Лятото неусетно си отиде и ми трябва по-светъл фон дьо тен.

Кожата ми се чувства много добре откакто го ползвам,има лек матиращ ефект и е невероятно покривен,определено ми харесва. 
Е,това беше от мен. Поздрави и до скоро XXX. 

4 коментара:

  1. Ще чакам отзиви за фон дьо тена! :):):)

    ОтговорИзтриване
  2. Лакът изглежда страхотно!А тази пудра накрая ще ме убедите да я взема, макар че имам доста подобни продукти :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да,лакът е много сладурски. Ооо и аз имах много такива подобни пудри обаче не устоях на тази :D :)

      Изтриване