четвъртък, 3 април 2014 г.

HAUL !!! Нещо ново / What's new

Здравейте на всички!
Ще ви представя набързо новите ми "приятели".


Започвам с лака на Perfect-изключително свеж неонов цвят.Идеален за топлите месеци.



Течно червило Malena-Това е фирма,която открих наскоро,но имат страхотни продукти.
Червилото,което взех е ягодово червено,идеално покриващо.




Фиксиращ спрей на Avon-един нов техен продукт.Нужни са от 2 до 4 впръсквания от 20 см.Прави грима много естествен,не се открояват фините бръчици,но има лъскав ефект,което не ми харесва,а може би не съм му свикнала.Използвам го преди да нанеса самия грим като основа и така ми допада повече.
И един трик:фиксира страхотно изкуствения тен плюс това съдържа бета-каротен.

И последното,но не по важност шампоан от Balea за нормална и бързо омазняваща се коса с розмарин и маточина.Поредният страхотен от тази серия.

Това е от мен,пожелавам ви прекрасен ден! :)

2 коментара:

  1. Страхотни продукти! Мини през блога ми, ако искаш да участваш в бюти giveaway-я ми :)
    http://quitealooker.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване