четвъртък, 9 януари 2014 г.

Хартиена маска за лице с перли/pearl face mask

Здравейте и за много години!
Пожелавам ви да сте все така креативни и успешни във всичко,с което се захванете и да бъдете здрави и много,много обичани :)
Нямам търпение да ви представя маската,която пробвах и предварително се извинявам за качеството на снимките,но апарата ми се счупи и се наложи да снимам с телефон докато си взема нов. :(

Това е азиатска хартиена маска с перлена есенция.
Наистина съм изумена от мигновеното действие,не знам колко е трайно,защото я използвам за първи път,но кожата изглежда видимо по-свежа,стегната и много гладка.
Магическите качества на перлената пудра спомагат за тонизиранет и подмладяване на кожата като също така минимизират порите и намаляват зачервяванията.
Прави се на почистена кожа.
Изваждате и разгъвате маската за да пасне на лицето ми.Оставяте да действа 15-20 минути.След това внимателно отлепяте.
Може да имате леко лепкаво чувство и,ако е необходимо се изплакнете.
Ароматът е съвсем лек и приятен.
Аз си я взех от DM за малко над 1 лев.
Това е от мен засега поздрави :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар