понеделник, 18 ноември 2013 г.

Новата ми страст-ИЗКУСТВЕНИ МИГЛИ

  Аз бях една от доста заклетите противнички на изкуствените мигли,което за пореден път ми потвърждава тезата "никога не казвай никога".
Реших да опитам на Хелоуин и ето ме сега-горда притежателка на няколко екземпляра.
Ето няколко съвета за тези,които не са пробвали:
 Първият въпрос,който изниква пред вас разбира се е какви мигли да си взема от естествен косъм или синтетични.Разликата разбира се е в цената,но и в самите мигли.Първите седят по естествено и може да им се сложи спирала и стават за по-дълга употреба,а другите са по-твърди и тежат повече.
 Вторият въпрос е какво лепило-можете да избирате между черно,бяло и прозрачно.
Черното стои по-драматично и е идеално за вечерно излизане.
Бялото често доста си личи по миглите,а прозрачното е идеално.
Залепването става с повече опит,мацвате миглите и чакате 30-40 секунди.Като след това ги огъвате да получат хубава гъвка и залепяте с пръсти или с пинсета.Тези  на KISS имам и пинсетка и лепило прозрачно,от което съм много доволна.
Двойните са с цена 13 лева,а единичните 8 лева.
Горните са от Jumbo и ги купих за около 3 лева и си взех черно лепило оттам.
На моите задължително предварително слагам спирала.Изкуствените се слагат,когато сте привършили с грима на очите.
Свалянето трябва да става внимателно,а ако е твърде силно залепено се мацва с тоалетно мляко например или дегримьор.Досега не съм си отскубнала моя мигла,но след това ги подхранвам с вазелин.Измийте внимателно всички остатъци от лепило по очите  както и почистете миглите.
  И все пак смятам,че не е нужно да се употребяват ежедневно. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар