понеделник, 21 октомври 2013 г.

Little Haul / Малко покупки

 Здравейте :)
След дълго чудене какъв да е следващият ми пост,музата ми дойде с няколко нови придобивки.



Започвам с гела за ръце на Victoria Beauty:
Това е гел,който почиства без вода,убедена съм ,че всички сте срещали такива.При този хубавото е,че няма никаква неприятна миризма наподобяваща дезифектант,а мирише на кокос.Ръцете стават много меки и приятни с усещане за чистота .Самата бутилчица е малка и много удобна за в чантата.

Спирала Essence Big lashes triple black; Това е поредната тяхна спирала,която просто обожавам.


Прави миглите плътни и обемни. Четката е с косъмчета.
Наистина е наситено черна и са достатъчни само няколко нанасяния.Винаги съм казвала,че този вид спирали на essence са идеални са хора с прави мигли като моите.

Очна линия-писец на Essence stays no matter what;

Нормална,не прекалено тънка.Не е толкова наситена колкото течната,но наистина е издръжлива и не се размазва,а се маха и без дегримьор.Единственото,което не ми харесва е,че бързо изсъхва самият писец.

Ленти за обезкосмяване Victoria beauty с лайка.
Изключително удобни за за малките зони,премахват без да накъсват косъмчетата,а направо от техния корен.
20 на брой за чувствителна кожа.

Дева крем био витал против бръчки със смокиня
Страхотен крем създаден за млада кожа против първите появили се бръчки (25+).
Ухае изключително приятно,по-гъст е,но се нанася много лесно,попива бързо и прави кожата много сияйна още след първото нанасяне.Дневен крем е,моят е за нормална,склонна към омазняване,но има и за суха чувствителна кожа.

*за жалост не помня цените информативно :(

Това е от мен целувки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар