събота, 7 септември 2013 г.

Разни Евтинийки /Нови покупки/

  Здравейте прекрасници...Как сте?
Не мога да не споделя с вас,че съвсем наскоро посетих за първи път Елитис (голям пропуск). За тези,които не са запознати това е магазин от типа на Lilly и DM .
Бях като малко дете в сладкарница...Толкова многооо неща, определено ще го посетя пак.
  А ето и продуктите,с които се сдобих наскоро.

 Започвам с гланца за устни:
   Той е на Baolishi,безцветен с много приятни блестящи частици,които обаче ми беше трудно да "уловя" на снимка.
Цена:3,69;


 Rubelia Argan Oil-най-после и аз се реших да пробвам това Арганово масло.Специално това е много приятно,попива в косата и не стои мазно,наистина я прави много мека и ухае доста приятно.
Нанася се на влажна коса.Може и на суха за мигновен блясък,но внимавайте с количеството.
За цената си от 3,39 не очаквайте чудеса,но въпреки това е добро.


 Всичките неща до тук са взети от Елитис.

Продължавам със стилизиращ спрей за обем на косата Balea;Това е продукт,който придава мигновен обем на косата и се пръска от разстояние 30 см.Не слепва.
Може да си внушавам,но имам чувството,че ми прави пърхот.Или самият продукт започва да се рони.Това е минусът.
Цената е около 3 лева.
И за финал едно червило от любима марка:
Pretty номер А12 
Цветът е неутрален,nude,но стои дълго на устните и ги прави много меки и приятни.
Цена 5 лева.



Това е от мен :) Хубав следобед :*

1 коментар:

  1. Цветът на червилото е страхотен,много ми харесва.Бих го погледнала ако попадна на марката :)
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване