събота, 17 март 2012 г.

За автобронзантите с любов

  Понякога не можем да изчакаме първите "изгарящи" лъчи за да придобием желания тен.
Не всички използват солариум и тогава на помощ идва автобронзантът.
Съществуват няколко вида като консистенция: лосион,спрей и флуид.
Лосионът се нанася с кръгови движения,спрея е доста лесен и удобен при него е
достатъчно да се впръска в кожата,а флуидът представлява подобно на пяна и попива
доста бързо.
Ето и няколко съвета:
^^ първото нанасяне се прави винаги на почистена и ексфолирана кожа.
^^ Когато използвате спрей за да достигнете гърба,пръснете през рамо и минете през облака
от капчици.
^^ Важно е да запомните,че не бива да се нанася непосредствено след къпан,защото порите са
разщирени и може да се постигне ефект на "кокоша кожа" и да стане на точици.
^^ Ако се чувствате несигурни или искате по-лек ефект нанесете първо лосион.
^^ Когато нанасяте на цялото тяло започнете от глезените нагоре,обратното би предизвикало
размазване на автобронзанта на корема от навеждането.
^^ Можете за нанасянето да използвате латексови ръкавици или гъба за грим,вярно
най-удобно е с голи ръце,но тогава веднаса след приключването се измийте много добре
и сложете крем.
^^ Областта на кокалчетата на ръцете,лактите,глезените и около веждите са склонни да
потъмняват повече нанесете вазелин или крем за да избегнете това.
^^ изберете автобронзант според типа кожа съответно за светла или тъмна
^^ Не прекалявайте с количеството за да не станете на петна
^^ мажете се час,час и половина преди лягане и спете с широки пижами.
^^ Ако все пак станете на петна или започнете да се белите вземете тампон напоен
в сок от лимон и го търкайте в кожата.
^^ Няма автобронзант,който да гарантира,че няма да станете оранжева единственият начин
да разберете е да пробвате,всичко е до кожа.
Надявам се да бях полезна!

3 коментара:

  1. досега не съм се мазала с автобронзанти, изглежда ми трудно, пък и съм доста бяла, а толкова много искам тееееееен :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Връткаво е,но има ефект и си е вариант за приятен тен.Разбира се не замества слънчевия,но и аз като теб искам тен :) Ако решиш да пробваш съм насреща.

      Изтриване
  2. Moжеш ли да ми препоръчаш някакъв,никога не съм използвала и ще ми е интересно да видя ефекта.

    ОтговорИзтриване